piątek, 29 stycznia 2016

POBUDKA! Czas się obudzić na świat!


           DRYŃ! DRYŃ! DRYŃ! Blady świt, a raczej wypadałoby powiedzieć ciemny, bo nawet słońcu nie chciało się jeszcze wstać. „Ogarnięcie się”, gonitwa na autobus do szkoły, kilka wspaniałych lekcji, podczas których dowiaduję się tylu interesujących faktów! Uff.. w końcu ostatni dzwonek, wyścig (z cyklu „kto pierwszy porwie swoją kurtkę, zanim zrobi się korek”) do ciasnej szatni, następnie rekreacyjny sprint z obciążeniem w postaci książek. Autobus oczywiście odjechał właśnie wtedy, kiedy byłam już na miejscu, ale co tam! Biegłam dla przyjemności. W oczekiwaniu, aż kolejny przyjedzie, produktywnie przeglądam facebook’a. Po wielu trudach docieram do domu, jem obiad, później wypadałoby się trochę pouczyć. Internet, nauka, czytanie książek i ani się obejrzę, a zegar wybija jedenastą, a za niecałe 7 godzin trzeba wstać. W końcu leżę w ukochanym łóżku, więc wejdę sobie jeszcze na chwilę na Internet w telefonie...

DRYŃ! DRYŃ! DRYŃ! Blady świt, a raczej wypadałoby powiedzieć ciemny...

Czuję się jak w tanim horrorze. Czas przecieka mi przez palce, a gdy tylko próbuję złapać choć kawałek, to reszta ucieka ze zdwojoną siłą. Kręcę się jak w błędnym kole, każdy kolejny dzień wygląda tak samo. I to marzenie: „ w wakacje zrobię coś niesamowitego, poznam nowych ludzi, zwiedzę tyle miejsc!”. Hmm.. powtarzane już któryś ROK z rzędu trochę traci moc.


Co z tego, że mamy świadomość upływającego czasu, skoro nic z tym nie robimy? Obiecałam sobie, że co tydzień będę dodawać posty. Kiedy minął pierwszy, machnęłam na to ręką i stwierdziła, że  za kolejny tydzień coś napiszę. Chyba nie muszę mówić jak to się skończyło.

Kiedy w końcu oprzytomniejemy? Mam tylko nadzieję, że nie na łożu śmierci, kiedy już nic nie będziemy mogli zrobić z naszym życiem.



26 komentarzy:

  1. Tak, skąd ja znam te sytuacje. Czasami mam wrażenie, żę życie kręci się tylko wokół szkoły, pracy, zajęć itp. "Rutyna ponad wszystko". Co do snu, to najgorzej jak ktoś na ma bezsenność i nazajutrz cała twoja twarz informuje znajomych o tym, że najprawdopodobniej zasnęłaś o 4 nad ranem. Jak ja kocham takie rzeczy... Poza tym mam wrażenie, że większość ludzi żyje w takim stanie, gdzie chcą coś zrobić ze swoim życiem, ale nie mogą, bo uważają, że jest to za trudne...
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. po prostu jakbym czytała o moim życiu :P
    aż tak głupio teraz, jak sobie uświadamiam, że mimo wielu zachwytów oraz smotków każdego dnia to jednak na palcach jednej ręki mogę policzyć te które przeżyłam w stu procentach, żyjąc tu i teraz. .
    świetny łapacz snów ♥ jestem właśnie w trakcie robienia mojego, choćbędzie mniejszy ;)
    pozdrawiam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że tak ma 99% społeczeństwa, ogarnia nas rutyna, ale ciężko się od tego odbić i to nie jest takie proste bo zawsze nas coś trzyma rodzina, praca, szkoła itd.
    Fajny post i śliczne zdjęcie ;)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam, dokładnie tak samo jak ty. Nie mogę znieść codziennej rutyny i nie wiem jak się z nią uporać. Cudowne, wprawiające w nastrój zdjęcia. Najbardziej podoba mi się pierwsze.
    toowildperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko jest nie popaść w rutynę, dopada ona każdego. Staram się rzecz jasna korzystać z życia, gdyż jest takie krótkie, lecz robię wiele rzeczy machinalnie, bez wkładu w to. Niestety tak ma każdy.

    velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety czas często przelatuje nam przez palce i nawet nie zauważymy a już jest następny taki sam dzień i nic się nie zmienia...:) Smutna prawda.

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hi dear, thank for your comment, I´m your newest follower - follow me back, please :)

    two ways to wear white shirt and blue jeans

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszesz bardzo ciekawe posty, również mam tak samo jak ty :)
    Obserwuję i zapraszam :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super post
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytałaś o obserwacje . ja już teraz czekam na Ciebie! :)

    itsmenatalie00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wrażenie, że opisujesz moje życie, które wygląda podobnie. Wszystko kręci się wokół szkoły i nie mam czasu na nic innego. Czasami chciałabym zrobić coś co zmieniłoby moje życie...
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  12. Problem z czasem niestety istnieje u każdego... Kiedy 2 lata temu szłam na studia miałam ogromny uśmiech na twarzy i głowę pełną myśli- Ale będzie super, nie będę chodzić na wykłady, nie będzie prac domowych, będę mieć tyle czasu. :)) Guzik prawda. Siedzenie od 8 do 14 zamieniłam na od 8 do 18 xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie piszesz! Ostatnie zdanie jest świetne! Dosłownie "Czas przecieka mi przez palce". Cały czas staram się aby moje dni nie były rutyną. Myślę, że jak na razie dobrze mi idzie :D Pozdrawiam :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, post daje do myślenia. Ciekawie piszesz, czekam na więcej z tego typów postów :)
    http://vicchanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic dodać nic ujac :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Więcej takich postów!
    julietguliet.blogspot.com -> zapraszam na mojego bloga, jestem nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Początek idealnie obrazuje mój każdy dzień szkolny. Świadomość upływającego czasu jest naprawdę dołująca i często mówimy sobie, że pora coś z tym zrobić, ale wtedy tylko oszukujemy nas samych. Trzeba jednak wyrwać się z monotonii, starać się z tym walczyć i w pełni cieszyć się, wykorzystywać każdą daną nam chwilę.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  18. Piszesz bardzo hmm.. motywująco. Tak, to dobre słowo :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. madre slowa:) nie zyjmy jakbysmy umarli, zyjmy zeby zyc a nie by tylko przezyc.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Z życia trzeba korzystać jak najwięcej pomimo tego, że czas bardzo szybko ucieka :) Bardzo fajny post :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety, sama wiem sama zdaję sobie sprawę z tego jak czas mi ucieka a ja nic z tym nie potrafię zrobić. Chciałabym jakoś go ambitnie wykorzystać, tak by nie żałować każdej chwili, ale nie potrafię. Nie wiem sama.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały blog. Od razu, kiedy na niego weszłam, wiedziałam, że to będzie coś czego szukałam. :) Przeczytałam posty wstecz i się nie pomyliłam. Jestem pod wrażeniem tego, ile już zdążyłaś osiągnąć będąc początkującą blogerką. Mam szczerą nadzieję, że z czasem będzie tylko lepiej, a ja chętnie będę wracała na Twój blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz fajny styl pisania :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mądre słowa i większość z nas tak ma...bardzo ciekawy blog ;) Jeśli będziesz miała czas do zajrzyj do mnie,niedawno zaczęłam,ale myślę,że nie jest źle ;) pozdrawiam i dziękuję :*
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Taak, czas strasznie szybko pędzi do przodu.
    Bonnie's Dream

    OdpowiedzUsuń
  26. Mądre słowa :)
    ♥♥♥
    Mogę prosić o zajrzenie na mojego bloga i (może) zaobserwowanie go? Dopiero zaczynam :D
    mój blog

    OdpowiedzUsuń