piątek, 8 stycznia 2016

Szafa to dla mnie za mało!

            Wiecie co wam powiem? Szafa to dla mnie za mało! Serio. Ubrania tym razem przegięły. Albo ja, albo one. Jak im to powiedziałam, to mnie po prostu wyśmiały. Powiedziały, że nie ośmielę się ich wyrzucić. Co za bezczelność!

            Ale tak po kryjomu między nami, to miały rację... Ech... Tych spodni nie wyrzucę, bo może jeszcze schudnę, tamta koszulka, która mi się nie podoba – a nuż zmieni mi się gust? Takich wymówek mam więcej, ale nie o tym chciałam pisać.

  Podczas naszej małej pogawędki wiele mi powiedziały. Chwaliły mi się, że są traktowane lepiej od ludzi, że są kochane, szanowane i do tego każdy chce je mieć. „Adelajdo, powinnaś nam zazdrościć! Ludzie wolą bardziej przebywać z nami niż z tobą. Hahaha” – hmm... za miłe to one nie są. Więc bez wyrzutów sumienia mogłam im wygarnąć iż są bezwartościową, martwą kupą zlepku materiałów. Niczym więcej i nigdy, przenigdy nie wolno nam o tym zapominać. Są takie piękne... tfu! MĄDRE słowa:

„Ludzie zostali stworzeni, aby ich kochać.
Rzeczy zostały stworzone, aby ich używać.
Powodem tego, że świat jest w chaosie jest to,
że rzeczy są kochane, a ludzie używani.”

Możecie mi mówić, że to ja wariuję rozmawiając z ciuchami, ale czy to nie ci, którzy je kochają, zamiast kochać innych są szaleńcami?



29 komentarzy:

  1. Tak mówiąc szczerze to jeszcze nie spotkałam się, żeby ktoś tak bardzo kochał ciuchy :D Fakt, że ludzie przywiązują się do rzeczy materialnych, ale bardziej powiedziałabym, że do sprzętów elektronicznych chociażby.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciuchy są tutaj tylko metaforą :) chodzi mi ogólnie o wszystkie rzeczy :)

      Usuń
  2. Hej. Więc tak, zgadzam się z tobą w 100%. Może nie wyobrażam sobie wychodzenia z domu bez ubrań bo byłoby to co najmniej dziwne...
    Ja w domu nie przyjmuję większej uwagi do ubioru, nawet gdy mam jakiś gości, bo niby dlaczego mam przy nich czuć się dziwnie i nieswojo we własnym domu?!
    Najczęściej ubieram dresy i o wiele za dużą bluzę pochodzącą od słynnego projektanta czyli mojego taty. ( czujesz ten sarkazm? ) mój tata i projektant to nie zbyt dobre połączenie...

    No ale cóż, obserwuję bloga, więc czekam na następny post :)
    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post, wcześniej się jakoś nad tym nie zastanawiałam. Chociaż mam kilka takich perełek w mojej szafie, że chyba za żadne skarby bym się z nimi nie rozstała :D

    Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już, czekam na rewanż :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie napisane!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  5. Ten cytat jest cholernie prawdziwy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post. Muszę przyznać, iż mnie zaintrygował :D
    Ale co do cytatu muszę się zgodzić, że jest prawdziwy.
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Pozdrawiam
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post :)
    Przepraszam że cię nie zaobserwowałam ale nie miałam dostępu do internetu ale teraz obserwuje i mam nadzieje że ty znów mnie zaobserwujesz :)
    Anishia15.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny cytat !

    https://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się przyznać, że mam swoje ukochane ciuszki :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie spotkałam się z tak pięknie napisanym postem! Jest intrygujący, oryginalny. Przybrałaś interesującą metaforę w postaci ubrań.
    Pozdrawiam, życzę sukcesów w blogowaniu, a także cieplutko zapraszam do mnie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!
    Mój blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tak samo! :D
    Obserwujemy?
    wikiii1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana!
    Zapraszam Cię na konkurs, gdzie można bardzo łatwo wygrać okulary (sama wybierasz) lub vouchery na nie:)
    Zasady są bardzo proste zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - klik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona tym postem! Myślałam, że to bedzie taki banał - żal bo za mało miejsca w szafie, a tu proszę! Niebanalny, oryginalny - świetne przejście od zabawnej treści do głębszego tematu. I to ostatnie zdanie.. Obserwuję! Zakochałam się w Twoim blogu :)
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej, dziękuję bardzo! :) Takie komentarze wiele dla mnie znaczą, przynajmniej wiem, że ktoś to naprawdę czyta i jest dla kogo pisać :D

      Usuń
  14. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy post, ja na szczęście regularnie sprzątam szafę i wyrzucam stare ubrania. A to zdjęcie jest cudowne! Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze napisane. Pytałaś o obserwację, jasne! zacznij u mnie.
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post:)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/2-lata-blogowy-snap.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Mądrze piszesz inaczej niż wszyscy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeraża mnie właśnie jak ludzie bardzo przywiązują wagę do rzeczy a nie do innych :)

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy post! Świetnie piszesz!
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna! Za podanie cen będziesz miała szansę na polecenie twojego bloga w następnym poście :*
    Cieplutko pozdrawiam
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. haha super to napisałaś :d ja mam podobne podejście xDDD
    także cie rozumiem w pełni :P
    www.marijory.blogspot.com zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobry pościak! :) :*
    Będę odwiedzać częściej :)
    Zapraszam też do mnie na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam dokładnie tak samo :P


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcie :o

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie napisane, czasem zbyt latwo przywiazujemy sie do rzeczy :)
    Suuper blog!:)

    OdpowiedzUsuń